Wednesday, August 4, 2010

the must-have items untuk Hari Bahagia!!!

Serlahkan KEJELITAAN anda sewaktu hari bahagia!!!!




Setelah membuat pengamatan dengan teman-teman dan juga pada hari bahagia saya sendiri, saya telah membuat satu konklusi bahawa ini adalah items yang perlu ada yang bakal membuatkan kamu sebagai seorang pengantin yang cantik dan menawan pada hari bahagia anda.

1) Pakaian iaitu wedding dress
2) Pakaian dalaman

Rata-rata mengabaikan pakaian dalaman dan hanya menumpukan kepada pakaian pengantin sahaja. Tanpa disedar, dalam pencarian pakaian pengantin yang TERBAIK, bakal pengantin selalunya berasa tertekan dan seterusnya menambah beberapa kilo berat sebelum hari perkahwinan. Hampir semua pakaian pengantin adalah hebat, tetapi adalah anda boleh memakai pakaian perkahwinan yang anda inginkan? ATAU....

Anda mungkin mempunyai figur yang kecil molek tetapi adakah anda AKAN kelihatan MENAWAN sewaktu memakai pakaian perkahwinan anda? Kita tidak maksudkan pakaian harian, tetapi ini adalah PAKAIAN PENGANTIN yang akan membuatkan anda kelihatan HEBAT sebagai seorang PENGANTIN!



Kita sering tertanya, mengapakah Selebriti di karpet merah senantiasa kelihatan menawan dan bentuk badan kelihatan sangat HEBAT ketika memakai gaun mewah. Di sebalik gaun yang Hebat, selalunya ada rahsia. Rahsianya adalah pakaian dalaman yang berkualiti TINGGI.

Lihat beza jika anda memakai pakaian dalam yang BERKUALITI. Anda boleh merubah bentuk badan dengan PAKAIAN DALAM yang HEBAT dalam masa beberapa minut dari size 36A to 26B!






Rasailah PERUBAHAN yang hebat ini dengan PREMIUM BEAUTIFUL CORSET!!!


Buat appointment dengan kami sekarang!
premiumbeautifulbride@gmail.com
atau telefon 012 344 7670 - tasha

No comments:

Post a Comment